Mobin Sanat Tohid

تعمیر پروب پالس اکسیمتر MRI

در برخی موارد لازم است بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی هستند و یا به هر دلیلی پایش مداوم میزان اکسیژن و ضربان قلب آنها ضروری است تحت تصیربرداری MRI قرار گیرند ولی از طرفی در اتاقک دستگاه MRI میدان های مغناطیسی قوی ای وجود دارد و در نتیجه استفاده از پالس اکسیمترهای معمولی به خاطر خطراتی که در این میدان های قوی برای بیمار ایجاد می کند  و نیز به خاطر اختلالات احتمالی ای که در عملکرد و اندازه گیری آنها ایجاد می شود؛ ممنوع است. به همین دلیل، در چنین شرایطی بایستی از پالس اکسیمترهای سازگار با MRI استفاده شود. دستگاه مذکور از یک صفحه نمایش قابل حمل کوچک و یک پروب (کابل فیبر نوری) بلند تشکیل شده است. 

پروب های پالس اکسیمتر  مخصوص MRI در دو نوع پروب بزرگسال و اطفال تولید و استفاده می شوند.

متأسفانه پالس اکسیمترهای سازگار با MRI بسیار آسیب پذیرند و با گذشت زمان مشکلاتی برای آنها ایجاد شده و خروجی مطلوب (ضربان قلب و درصد اکسیژن خون-HeartRate&spO2) در نمایشگر دستگاه مشاهده نمی شود.

با توجه به قیمت بسیار بالای این دستگاه و نیز عدم دسترسی راحت برای خرید مجدد آن ها، کارشناسان فنی شرکت دانش بنیان مبین صنعت توحید اقدام به بازیابی و تعمیر این دستگاه نموده و در این راستا و با یاری خداوند تاکنون توانسته اند رضایت و اعتماد مشتریانی از سراسر کشور را جلب نمایند.

ضمانت خدمات

ارائه خدمات به سراسر کشور

ضمانت عودت وجه در صورت عدم رضایت

نیروی متخصص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *